קייטרינג ביוקנעם כשר למהדרין בד"ץ העדה החרדית

קייטרינג כשר למהדרין (בד"ץ העדה החרדית ירושלים) שיודע להתאים את עצמו לכל אירוע. בין שמח ובין קצת פחות. אנחנו כאן בשבילכם באירועים הגדולים של החיים, חתנות, בריתות, ברי ובנות מצווה ועוד. פנו אלינו בכדי לקבל תפריט ושירות מקצועי, אמין וכמובן טעים – והכל בכשרות מהודרת של העדה החרדית ירושלים.

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

ללקוחות שרוצים קייטרינג קצת ייחודי, קייטרינג אלדברי הוא הפתרון המושלם. צוות השפים שלנו מציע תפריט יצירתי וטעים, ועושה מעל ומעבר כדי ליצור חוויה קולינרית בלתי נשכחת.

מאירועים קטנים ועד לאירועים גדולים, צוות הקייטרינג המיומן של אלדברי יכול לעצב תפריט מיוחד שיגרה אפילו את בלוטות הטעם של האורחים אניני הטעם שלכם וישאיר אותם עם חשק לעוד. מרענן, מסוגנן ובטוח להרשים, השכרת קייטרינג אלדברי לאירוע הבא שלכם בטוח תהיה להיט!

למה לבחור בנו?

קייטרינג אלדברי הוא הבחירה המובילה לאירוע המיוחד שלך. בין אם מדובר באירוע חתונה או חברה, אנו מביאים למעלה מחמש עשרה שנות ניסיון לכל אירוע שאנו מארחים. הצוות שלנו מכין תפריטים מעולים המותאמים לטעמים ולהעדפות של קהל הלקוחות שלנו. כמו כן, אנו מציעים ללקוחות מגוון אפשרויות חבילה במחירים תחרותיים כדי שלא יחרגו מהתקציבים שלהם. בנוסף, המחויבות שלנו למצוינות כוללת סטנדרט גבוה לבטיחות מזון המבטיח שהארוחות שלנו בטוחות וטעימות. עם קייטרינג אלדברי , אתה יכול להיות בטוח שבאירוע המיוחד שלך יהיה המטבח הטוב ביותר והשירות הטוב ביותר שיש!

gray metal frying pan
person pouring flour on table beside eggs and whisk

שירות מעולה במחירים נוחים

קייטרינג אלדברי מציע שירות מעולה ומחירים נוחים לכל אירוע. ממפגשים משפחתיים אינטימיים ועד מסיבות משרדיות מפוארות, לצוות שלנו יש את הניסיון והמומחיות ליצור אירוע בלתי נשכח. כל אירוע מותאם כדי לענות על הדרישות הייחודיות של כל לקוח, מה שמבטיח שימי הולדת, ימי נישואין וחגיגות חגים יהיו מיוחדים וחסרי לחץ. אנו משתמשים רק במרכיבים איכותיים ביותר, שמקורם בקפידה מספקים מהימנים כדי להבטיח חווית קייטרינג באיכות הגבוהה ביותר לכל המעורבים. צוות שירות הלקוחות היוצא דופן שלנו זמין גם הוא בכל שלב בתהליך התכנון, מוכן לסייע בכל צורך שיתעורר. לאוכל טעים ותמורה ללא תחרות, קייטרינג אלדברי הוא הבחירה הטובה ביותר עבור שירותי קייטרינג מקצועיים.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג ביוקנעם כשר למהדרין בד"ץ העדה החרדית

ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון בעת ​​בחירת קייטרינג. קודם כל, חפש מישהו עם ניסיון. אתה יכול לבקש הפניות או להסתכל על כמה מהעבודות הקודמות שלהם. אתה יכול גם לטעום חלק מהאוכל שלהם כדי לראות אם הוא מתאים לאירוע שלך. כדאי גם לקרוא ביקורות באינטרנט כדי לראות עד כמה לקוחות אחרים מרוצים משירותי הקייטרינג.

מצא קייטרינג עם ניסיון

ניסיון הוא גורם חיוני בבחירת קייטרינג. כדאי לבחור בקייטרינג עם רקורד מעולה ומוניטין טוב. קייטרינג בינוני עשוי לרפד את הביקורות המקוונות שלו, אז הקפד ליצור קשר עם לקוחות עבר כדי לברר מה שלומם באמת.

כדאי גם לבחור קייטרינג שמכיר את מיקומכם. זה יעזור לך לאמוד עד כמה הם קרובים לאירוע שלך והאם הם סיפקו אירועים באזור שלך בעבר. הם צריכים להיות גמישים גם בכל הנוגע לסגנון השירות שהם מעדיפים.

כדאי לשקול גם את יכולות האיוש שלהם. אתה רוצה לשכור קייטרינג עם צוות טוב של שרתים כדי לספק את האורחים שלך. מספר השרתים מבוסס בדרך כלל על מספר האורחים, ולכן חשוב לבחור קייטרינג עם יחס כוח אדם מספיק. עבור מזנונים, למשל, אתה צריך לפחות שני שרתים לכל שלושים אורחים. אם יש לך קהל גדול יותר, ייתכן שתרצה גם לשכור רצים נוספים כדי לפנות צלחות ולחדש מלאי תחנות שפשוף. לקייטרינג שלך צריכים להיות גם ברמנים בצוות. לעתים קרובות הם יצטרכו לעשות ביטוח אחריות לאלכוהול עבור האורחים שלך.

במידת האפשר, בקש דגימה מהאוכל שלהם לפני בחירת קייטרינג. אם אתם מתכננים אירוע צמחוני, כדאי לוודא שהקייטרינג יעקוב אחר התפריט שלכם. ואם אתם מתכננים חתונה גדולה, כדאי לשכור מישהו מנוסה. קייטרינג טוב יהיה מוכן לשלוח לכם טעימות כדי שתוכלו לראות בעצמכם עד כמה האוכל שלו ייצא טוב.

סביר להניח שקייטרינגים מנוסים יציעו לך מגוון אפשרויות תפריט. הם יוכלו להמליץ ​​על מנות ותבניות הגשה בהתאם לנושא המסיבה שלכם. אם האירוע שלכם רשמי, בקשו תפריט בן שלוש או ארבע מנות. אם זה יותר סתמי, בקשו אפשרויות פינגר פוד. קייטרינג גדול יציע גם הצעות לרעיונות קוקטיילים מיוחדים למסיבת החג שלך.

בבחירת קייטרינג בקשו המלצות מלקוחות קודמים. מקום אופנתי במיוחד ימליץ לרוב על קייטרינג שעבד עם המקום בעבר. בהתאם לסגנון האירוע שלך, ייתכן שתרצה גם לבקש מעובדים לשעבר המלצות.

בקש הפניות

בעת בחירת קייטרינג, עליך לבקש הפניות מלקוחות עבר. זה ייתן לך תחושה של איכות השירות ושירות הלקוחות שאתה יכול לצפות מאותו קייטרינג. הפניות הן היעילות ביותר אם הן מגיעות מלקוחות שבאמת התנסו בשירותיכם. עם זאת, כדאי להימנע מלבקש הפניות אם קיבלת שירות גרוע או אוכל באיכות ירודה.

דרך מצוינת נוספת לקבל הפניות היא מעסקים אחרים. עסקים באותו אזור משרתים נתונים דמוגרפיים דומים. הם גם צפויים להתחרות אחד בשני. כמו כן, סביר יותר ששירותים משלימים כגון חנויות פרחים, אולמות וחברות השכרה ישלחו אליך הפניות. זה ייתן לך מושג אילו חברות הן הטובות ביותר באזור.

דרך נוספת למצוא קייטרינג בעל מוניטין טוב היא לשאול אנשים שהשתתפו בחתונה שבה השתתפו. אתה יכול גם לבקש ממקום להמליץ ​​על קייטרינג. למקומות יש בדרך כלל מוניטין טוב, אז אתה יכול לסמוך על ההמלצה שלהם.

הפניות הן הדרך היעילה ביותר לקידום עסק קייטרינג. הם יכולים גם לעזור לקייטרינג להשיג עסק חדש. למעשה, קייטרינג רבים קיבלו את העבודה הראשונה שלהם כי לקוח מרוצה המליץ ​​עליהם לאחרים. לקוח מרוצה יספר לפחות לשלושה אחרים על קייטרינג, בעוד שלקוח לא מרוצה יספר לעד אחד עשר אנשים על הניסיון שלו איתו.

מלבד לבקש המלצות מחברים, קולגות ובני משפחה, זה גם רעיון מצוין לבקש מלקוחות הפניות. הפניות חשובות לאין ערוך, מכיוון שהן יעזרו לך לצמצם את רשימת הקייטרינג הפוטנציאליים שלך. חשוב שתמצאו קייטרינג שיענה על הציפיות שלכם. כמו כן, תוכלו לבדוק ביקורות באינטרנט על הקייטרינג, שיעזרו לכם לבחור את הקייטרינג המתאים. רוב אתרי החתונות המקצועיים מציגים רשימות של קייטרינג שזכו לביקורות טובות. אתה יכול גם לבדוק ביקורות של לקוחות באתרים כמו פייסבוק וYelp.

בקשו עבודות קודמות

בקשו אסמכתאות מלקוחות, והקפידו לוודא האם הקייטרינג עשה עבורם עבודה בעבר או לא. לקוחות עבר יזכרו את המסיבה ואת האוכל, ואולי אפילו יזכרו את היין. מידע זה חשוב לאין ערוך להערכת היכולות של קייטרינג. באופן דומה, אל תשכח לשאול על כל האתגרים שעמם התמודד הקייטרינג בעבר.

במהלך תהליך הראיון, בקשו מחברת הקייטרינג להראות לכם דוגמאות לאירועי העבר. זה יכול להדגים עד כמה הם מציאותיים ומעשיים בתכנון האירוע. הקפד לדון בפירוט כמה אורחים הוגשו באירועים קודמים, ומה הוגש באירועים אלה. לאחר מכן המראיין יוכל לראות אם יש לך דרישות וציפיות ספציפיות.

לטעום את האוכל

כאשר בוחרים קייטרינג, חשוב לטעום את המנות שלו. אתה לא יכול להחליט אם אתה אוהב מנה מסוימת על סמך איך היא נראית או טעמה על הנייר. חלק מהספקים יציעו לך טעימה חינם כחלק מהחוזה שלך. אחרים יחייבו אותך עבור האוכל. המפתח הוא להיות גמיש וקולני. אם אינך אוהב פריט מסוים, הקפד ליידע את הקייטרינג. אם האוכל לא עומד בציפיות שלך, אתה תמיד יכול לעבור לספק אחר.

מלבד תפריט הטעימות, חשוב גם לדבר עם הקייטרינג על תהליך הכנת האוכל שלו. זה ייתן לך מושג טוב יותר על איכות האוכל. אתה אמור להיות מסוגל להחליט אם אתה רוצה סוג מסוים של מטבח או נושא מסוים אם תדגום את האוכל. כדאי גם לשאול את הקייטרינג אם תוכל לטעום את האוכל שלו ללא חיובים נוספים.

בעת בחירת קייטרינג, חשוב לבחור אחד שיתאים לכל העדפות האוכל שלך. למשל, אם יש לכם אורח צמחוני, כדאי לבקש מנות ללא בשר. כמו כן, קחו בחשבון את האלרגיות למזון של האורחים שלכם. ייתכן שהם לא אוהבים מוצרי חלב או גלוטן.

.

.

Rate this post
דילוג לתוכן