קייטרינג במעלה אדומים כשר למהדרין בד"ץ העדה החרדית

קייטרינג כשר למהדרין (בד"ץ העדה החרדית ירושלים) שיודע להתאים את עצמו לכל אירוע. בין שמח ובין קצת פחות. אנחנו כאן בשבילכם באירועים הגדולים של החיים, חתנות, בריתות, ברי ובנות מצווה ועוד. פנו אלינו בכדי לקבל תפריט ושירות מקצועי, אמין וכמובן טעים – והכל בכשרות מהודרת של העדה החרדית ירושלים.

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

ללקוחות שרוצים קייטרינג קצת ייחודי, קייטרינג אלדברי הוא הפתרון המושלם. צוות השפים שלנו מציע תפריט יצירתי וטעים, ועושה מעל ומעבר כדי ליצור חוויה קולינרית בלתי נשכחת.

מאירועים קטנים ועד לאירועים גדולים, צוות הקייטרינג המיומן של אלדברי יכול לעצב תפריט מיוחד שיגרה אפילו את בלוטות הטעם של האורחים אניני הטעם שלכם וישאיר אותם עם חשק לעוד. מרענן, מסוגנן ובטוח להרשים, השכרת קייטרינג אלדברי לאירוע הבא שלכם בטוח תהיה להיט!

למה לבחור בנו?

קייטרינג אלדברי הוא הבחירה המובילה לאירוע המיוחד שלך. בין אם מדובר באירוע חתונה או חברה, אנו מביאים למעלה מחמש עשרה שנות ניסיון לכל אירוע שאנו מארחים. הצוות שלנו מכין תפריטים מעולים המותאמים לטעמים ולהעדפות של קהל הלקוחות שלנו. כמו כן, אנו מציעים ללקוחות מגוון אפשרויות חבילה במחירים תחרותיים כדי שלא יחרגו מהתקציבים שלהם. בנוסף, המחויבות שלנו למצוינות כוללת סטנדרט גבוה לבטיחות מזון המבטיח שהארוחות שלנו בטוחות וטעימות. עם קייטרינג אלדברי , אתה יכול להיות בטוח שבאירוע המיוחד שלך יהיה המטבח הטוב ביותר והשירות הטוב ביותר שיש!

gray metal frying pan
person pouring flour on table beside eggs and whisk

שירות מעולה במחירים נוחים

קייטרינג אלדברי מציע שירות מעולה ומחירים נוחים לכל אירוע. ממפגשים משפחתיים אינטימיים ועד מסיבות משרדיות מפוארות, לצוות שלנו יש את הניסיון והמומחיות ליצור אירוע בלתי נשכח. כל אירוע מותאם כדי לענות על הדרישות הייחודיות של כל לקוח, מה שמבטיח שימי הולדת, ימי נישואין וחגיגות חגים יהיו מיוחדים וחסרי לחץ. אנו משתמשים רק במרכיבים איכותיים ביותר, שמקורם בקפידה מספקים מהימנים כדי להבטיח חווית קייטרינג באיכות הגבוהה ביותר לכל המעורבים. צוות שירות הלקוחות היוצא דופן שלנו זמין גם הוא בכל שלב בתהליך התכנון, מוכן לסייע בכל צורך שיתעורר. לאוכל טעים ותמורה ללא תחרות, קייטרינג אלדברי הוא הבחירה הטובה ביותר עבור שירותי קייטרינג מקצועיים.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג במעלה אדומים כשר למהדרין בד"ץ העדה החרדית

ישנם כמה דברים בסיסיים שעליך לקחת בחשבון בעת ​​בחירת קייטרינג. קודם כל, הם חייבים להיות בעלי רישיון ואישור. זה נדרש על ידי מחלקות הבריאות וסוכנויות הביטוח. הימנע מכל קייטרינג שאין לו תעודות כאלה. שנית, צריך שיהיה להם מוניטין טוב.

בדוק את הפניות שלהם

בעת בחירת קייטרינג, חשוב לבדוק את הפניות שלהם. אם אין להם כאלה, כדאי להיזהר ולחפש במקום אחר. בדיקת הפניות היא דרך מצוינת לאמוד את איכות השירות שקייטרינג יכול לספק. לעתים קרובות, לקוחות עבר יזכרו את הפרטים המדויקים של מסיבה, מהאוכל ועד היין.

אתה יכול לבדוק ביקורות של קייטרינג ולקוחות קודמים באינטרנט, אבל אל תסתמך עליהם יותר מדי. לא כל הביקורות נחשבות, וחלק מהקייטרינגים עשויים לשלם למישהו כדי לכתוב ביקורת גרועה. אם אינך בטוח לגבי המוניטין של קייטרינג, בדוק את ההפניות שלו או התקשר אליהם בעצמך. בדרך זו, אתה יכול לקבוע אם הם בחירה טובה או לא.

בעת בחירת קייטרינג, כדאי לבדוק גם את הרישיון שלו. ודא שאין להם הפרות או רישומים גרועים. כמו כן, ודא שיש להם ביטוח. זה יכול להפחית את החבות שלך אם יש תאונה או פציעה באירוע שלך. בעת בחירת קייטרינג, הקפד לבקש לראות את הכיסוי הביטוחי שלו.

שירות קייטרינג צריך להיות מקצועי וקשוב. אם הם לא, זה יכול לומר שהם חסרי ארגון. שירות קייטרינג לא מאורגן עלול לדרדר את מערכת תכנון האירועים שלכם. בנוסף, אם אתם מתכננים אירוע עם כמה חברים, נסו לבקש מהם המלצה.

חשוב גם לבדוק את הפניות שלהם. לחלק מהקייטרינגים יש אתרי אינטרנט שבהם תוכלו לקרוא את הביקורות שלהם. עם זאת, אתרים אלה אינם תמיד בעלי מוניטין, וקייטרינג בינוני עשוי לרפד את הביקורות שלהם. אתה יכול גם ליצור קשר עם לקוחות עבר כדי לברר אם הם מרוצים או לא.

שירות קייטרינג יכול להיות בחירה מצוינת אם יש להם ניסיון עם סוג האירוע שאתה מתכנן. שאל אם הם עבדו במקום שלך בעבר ואם כן, לאילו מקומות הם פנו בעבר. כך תדע אם הם יוכלו לספק את מה שאתה מצפה לו.

ודאו שלשירות הקייטרינג יש מדיניות ביטולים, המפורטת בדרך כלל בחוזה שלהם. אם אתה צריך לבטל, על הקייטרינג להחזיר את הפיקדון ולספק אפשרות אחרת. אחרת, הם יכולים להמליץ ​​על מישהו אחר לטפל באירוע שלך.

קבלו טעימות

אם אתם שוקלים לשכור קייטרינג לחתונה שלכם, דאגו לקבוע טעימות. זה יאפשר לכם ולאורחים שלכם לטעום את התפריט ולתת לכם תחושה לגבי האיכות והשירות שלהם. חלק מהקייטרינגים קובעים טעימות בימי חול, אך ניתן גם לקפוץ בכל עת. החיסרון של טעימות נרדפות הוא שייתכן שאין לך מספיק זמן לשאול שאלות או לבחור את הפריטים שברצונך לדגום. עם זאת, חלק מהקייטרינגים מקיימים אירועי טעימות מעת לעת, ואלה בדרך כלל בחינם.

כדי לוודא שהתפריטים מייצגים את סוג האוכל לו אתם מצפים, הזמינו קבוצת חברים וקרובי משפחה להגיע לטעימות. זה יגרום לתהליך לעבור בצורה חלקה יותר. בזמן שאתה שם, זכור להגביל את האורחים שלך לכל היותר שניים לכל טעימה. בנוסף, צלמו את מצגת האוכל ורשמו כל משוב שיש לכם. זה יעזור לך לבקש שינויים במידת הצורך.

השתתפות בטעימות היא גם הזדמנות מצוינת לפגוש את השף והצוות שלו. הקפד לשאול על הגישה שלהם לתיבול, לקישוטים ולמצגת. אם התפריט לא מתאים לאירוע שלכם, תמיד תוכלו לגרום לקייטרינג להתאים אישית מנה שתתאים לצרכים שלכם.

במהלך הטעימות תוכלו לטעום פריטים שונים ולראות עד כמה הם תואמים את טעמכם. אפשר גם לשאול שאלות על האוכל, אבל שימו לב שלא תתחצפי תוך כדי. אם אתה לא מרוצה מהאוכל בפגישת הטעימות, אתה יכול פשוט לעבור לספק אחר.

יש זוגות שבוחרים לקבל טעימות לפני שהם מתחייבים לקייטרינג מסוים. הם עשויים לתזמן את הטעימות מיד לאחר ההזמנה, בעוד שאחרים עשויים לחכות עד שהעונה תאפשר להם להכין מרכיבים עונתיים לתפריט שלהם. חלק מהקייטרינגים יתנו לכם גם תפריט לדוגמה לטעום, אבל ייתכן שהתפריט הזה לא יייצג את מה שתאכלו בחתונה.

אמנם אין צורך בטעימות, אך הן עדיין דרך מצוינת לנסות את האוכל וללמוד על האוכל והשירות של קייטרינג מסוים. כדאי גם לשאול כמה מנות הקייטרינג יציע. הטעימה גם תאפשר לכם להחליט אם תהיו מרוצים מכמות האוכל המוגשת.

בדוק רישיונות

קיימות מגוון דרישות רישוי להפעלת עסק קייטרינג. מדינות שונות דורשות סוגים שונים של רישיונות והיתרים. בניו יורק, אתה יכול להריץ חיפוש מקוון כדי לבדוק אם לעסק קייטרינג יש רישיון למיקום הספציפי שלך. רישיון זה נחוץ כדי להבטיח שהחברה פועלת לפי חוקי הייעוד המקומיים.

בדיקת הרישומים הציבוריים של קייטרינג היא גם חשובה. זה יבטיח שהחברה לא תשתמש באותו שם כמו עסק קייטרינג אחר שעלול לבלבל לקוחות. בנוסף לרישיון עסק, לקייטרינג חייב להיות גם מספר זיהוי מעסיק (EIN) מIRS (הידוע גם כמספר מזהה מס) ואישור בריאות מהמחלקה המקומית לבריאות ובטיחות.

דמי רישיון עסק כלליים משתנים בהתאם למדינה, אך בדרך כלל ינועו בין 50 דולר לכמה מאות דולרים. בנוסף, מדינות מסוימות דורשות מעסקי קייטרינג חדשים לרשום DBA ברמת המדינה. לאחר הגשת הבקשה, היא תטופל על ידי סוכנות הרישוי. זה יכול לקחת גם שבועיים עד לקבלת האישור. לאחר האישור, הסוכנות תנפיק תעודת אישור. תעודה זו תקפה לשנה.

לפני שכירת קייטרינג, ודא שיש לו את הרישיונות המתאימים. ללא הרישיונות המתאימים, עסק קייטרינג מסתכן בתביעה. הדבר עלול לעלות לחברה שכר טרחת עורך דין גבוה ויכול להוביל לפיצויים עונשיים ופיצויים. זה גם יכול להכתים את המוניטין של עסקי הקייטרינג. עדיף לשכור עסק קייטרינג עם רישיון חוקי, כי זה יחסוך לכם הרבה זמן וכסף.

לקייטרינג מורשה יהיה ביטוח אחריות ויעמוד בתקנים של משרד הבריאות המקומי. כמו כן, חשוב לוודא שחברת קייטרינג מחזיקה ברישיון אלכוהול במידה והיא מתכננת להגיש אלכוהול. זה יעזור לך למזער את הסיכון לצרות לאחר המסיבה. כמו כן, בדקו את הכיסוי הביטוחי של הקייטרינג לאלכוהול באזורכם.

לעסק קייטרינג צריך להיות ביטוח על מנת להגן על לקוחותיו. פוליסת אחריות כללית מכסה מגוון רחב של סיכונים פוטנציאליים, לרבות פציעה אישית. כמו כן, יש לבדוק ביטוח אחריות למשקאות חריפים המכסה כל פגיעות שנגרמו על ידי לקוחות שיכורים. אם לעסק שלך יש רישיון אלכוהול, עליו להיות גם ביטוח אחריות לאלכוהול.

.

.

Rate this post
דילוג לתוכן