קייטרינג בקצרין כשר למהדרין בד"ץ העדה החרדית

קייטרינג כשר למהדרין (בד"ץ העדה החרדית ירושלים) שיודע להתאים את עצמו לכל אירוע. בין שמח ובין קצת פחות. אנחנו כאן בשבילכם באירועים הגדולים של החיים, חתנות, בריתות, ברי ובנות מצווה ועוד. פנו אלינו בכדי לקבל תפריט ושירות מקצועי, אמין וכמובן טעים – והכל בכשרות מהודרת של העדה החרדית ירושלים.

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

ללקוחות שרוצים קייטרינג קצת ייחודי, קייטרינג אלדברי הוא הפתרון המושלם. צוות השפים שלנו מציע תפריט יצירתי וטעים, ועושה מעל ומעבר כדי ליצור חוויה קולינרית בלתי נשכחת.

מאירועים קטנים ועד לאירועים גדולים, צוות הקייטרינג המיומן של אלדברי יכול לעצב תפריט מיוחד שיגרה אפילו את בלוטות הטעם של האורחים אניני הטעם שלכם וישאיר אותם עם חשק לעוד. מרענן, מסוגנן ובטוח להרשים, השכרת קייטרינג אלדברי לאירוע הבא שלכם בטוח תהיה להיט!

למה לבחור בנו?

קייטרינג אלדברי הוא הבחירה המובילה לאירוע המיוחד שלך. בין אם מדובר באירוע חתונה או חברה, אנו מביאים למעלה מחמש עשרה שנות ניסיון לכל אירוע שאנו מארחים. הצוות שלנו מכין תפריטים מעולים המותאמים לטעמים ולהעדפות של קהל הלקוחות שלנו. כמו כן, אנו מציעים ללקוחות מגוון אפשרויות חבילה במחירים תחרותיים כדי שלא יחרגו מהתקציבים שלהם. בנוסף, המחויבות שלנו למצוינות כוללת סטנדרט גבוה לבטיחות מזון המבטיח שהארוחות שלנו בטוחות וטעימות. עם קייטרינג אלדברי , אתה יכול להיות בטוח שבאירוע המיוחד שלך יהיה המטבח הטוב ביותר והשירות הטוב ביותר שיש!

gray metal frying pan
person pouring flour on table beside eggs and whisk

שירות מעולה במחירים נוחים

קייטרינג אלדברי מציע שירות מעולה ומחירים נוחים לכל אירוע. ממפגשים משפחתיים אינטימיים ועד מסיבות משרדיות מפוארות, לצוות שלנו יש את הניסיון והמומחיות ליצור אירוע בלתי נשכח. כל אירוע מותאם כדי לענות על הדרישות הייחודיות של כל לקוח, מה שמבטיח שימי הולדת, ימי נישואין וחגיגות חגים יהיו מיוחדים וחסרי לחץ. אנו משתמשים רק במרכיבים איכותיים ביותר, שמקורם בקפידה מספקים מהימנים כדי להבטיח חווית קייטרינג באיכות הגבוהה ביותר לכל המעורבים. צוות שירות הלקוחות היוצא דופן שלנו זמין גם הוא בכל שלב בתהליך התכנון, מוכן לסייע בכל צורך שיתעורר. לאוכל טעים ותמורה ללא תחרות, קייטרינג אלדברי הוא הבחירה הטובה ביותר עבור שירותי קייטרינג מקצועיים.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג בקצרין כשר למהדרין בד"ץ העדה החרדית

כשזה מגיע למציאת הקייטרינג המתאים, יש כמה טיפים שכדאי לזכור. טיפים אלה כוללים: התחשבות בתקציב שלך; קבלת יחס מחיר/ערך טוב; וטעימת האוכל לפני שכירת קייטרינג. בנוסף, כדאי לשקול הגבלות תזונתיות בעת החלטה על קייטרינג.

לקחים מבדיקת קייטרינג

לפני שכירת קייטרינג, הקפד לבדוק את הניסיון של הקייטרינג. גם אם אתם רק מתכננים מסיבת ארוחת ערב קטנה, חשוב לשקול האם קייטרינג מנוסה ויש לו ביקורות חיוביות של לקוחות. לדוגמה, קייטרינג שמתמחה במפגשים בחוץ לא יכול להיות הבחירה הטובה ביותר לגאלה עם עניבה שחורה בלב מרכז העיר אשוויל. עם זאת, כדאי לדעת שתמיד קיים סיכון מסוים בסביבת קייטרינג.

הדרך הטובה ביותר ללמוד על קייטרינג שונים באזור שלך היא על ידי שיחה עם לקוחות קיימים וקודמים. זה יאפשר לך לאסוף מחקר לקוחות ותובנות תחרותיות שיעזרו לך לתכנן את האסטרטגיה השיווקית שלך. זה גם מועיל לבקש הפניות מלקוחות שהתנסו בעבר עם קייטרינג. כנראה שיהיו להם בקשות ספציפיות ויוכלו לתת לך משוב בעל ערך.

מציאת קייטרינג עם שילוב טוב של תמורה ומחיר

כאשר מחפשים קייטרינג, חפשו חברה המציעה שילוב טוב של מחיר ותמורה. לקייטרינג טוב צריכים להיות מערכות יחסים מצוינות עם ספקי המזון שלו. קשרים אלו חשובים הן לאיכות המזון והן לשולי הרווח של חברת הקייטרינג. ספקים גדולים נמצאים גם על הדופק של מגמות השוק וציפיות התמחור. הם מספקים עדכונים תכופים ומודיעים לקייטרינג על שינויים בעלויות שלהם. הם גם לוקחים בחשבון את הוצאות הלקוחות שלהם בעת קביעת המחירים שלהם. הימנע מקייטרינג ניקל ואגורה שמנפחים את המחירים, מטשטשים את העליות, ולא עומדים בתקני האיכות הגבוהים ביותר.

טעימות לפני שכירת קייטרינג

טעימות לפני שכירת קייטרינג היא דרך מצוינת לראות מה הם יכולים להציע לך ביום חתונתך. זה גם נותן לך הזדמנות לתקשר איתם ישירות. אתה יכול לשאול שאלות על התפריט ולקבל מושג איך הם עובדים. אחרי הכל, אתה לא רוצה לשלם בסופו של דבר על אוכל שאתה לא אוהב.

ביצוע טעימות לפני שכירת קייטרינג אולי לא הכרחי לכולם, אבל אם היו לכם אירועים קודמים עם אותו קייטרינג, זה רעיון מצוין. זוגות אחרים בוחרים להסתמך על המלצות מחברים ובני משפחה ולא מתעסקים בטעימה. עם זאת, טעימות היא דרך מצוינת לוודא שהקייטרינג מבין את החזון שלך ואיך אתה רוצה אותו. זה גם יעזור לך לגהץ כל קימוט.

חשוב לטעום מכל מה שאתם שוקלים, במיוחד מהפריטים הקטנים ביותר. כשאתם טועמים, תוכלו לקבל מושג טוב מה האורחים שלכם יאהבו ומה לא יאהבו. זה גם מועיל לצלם תמונות כדי שתוכל להשוות ולהבדיל בין המנות השונות. תוכל גם לשאול שאלות לקייטרינג, כדי שתדע למה לצפות. מערכת יחסים טובה עם הקייטרינג שלכם היא קריטית לחתונה שלכם.

כשאתה שוכר קייטרינג, עליך להתחיל בחיפוש אחר קייטרינג לפחות תשעה חודשים לפני היום הגדול שלך. כדאי להתחיל את תהליך התכנון מוקדם ככל האפשר כדי למנוע הפתעות של הרגע האחרון וחוויה לא פשוטה. בנוסף, כדאי גם לשוחח עם מתכנן החתונות שלכם לגבי שירות הקייטרינג שהוא ממליץ עליו.

התחשבות בהגבלות תזונתיות

בעת בחירת קייטרינג, כדאי לוודא שהוא מוכן להיענות להגבלות תזונתיות ולבקשות מיוחדות. לחלק מהקייטרינגים יש תפריטים נפרדים לאורחים עם דיאטות מיוחדות. כמו כן, אם אתם יודעים שיש לכם אורח ללא גלוטן, כדאי לקנות אוכל ללא גלוטן ולבקש מהקייטרינג להפריש מעט אוכל ללא גלוטן. זה יחסוך לך כסף ויבטיח שהאורחים שלך יקבלו את האוכל שהם רוצים.

מכיוון שאלרגיות ואי סבילות למזון הופכות נפוצות יותר ויותר, בחירת קייטרינג שיוכל לספק את הצרכים הללו היא קריטית. התעלמות מהגבלות תזונתיות היא מסוכנת, והיא אף עלולה לסכן את בריאות האורחים שלכם. בנוסף, ייתכן שלאורחים יהיו סיבות דתיות או תרבותיות המונעות מהם לאכול מזון מסוים. אם יש לך אירוע מיוחד או פגישה קרובה, הקפד לדון בצרכים אלה עם הקייטרינג שלך.

אולי כדאי לשקול גם קייטרינג שיש לו ניסיון עם הגבלות תזונתיות. קייטרינג המציע מנות צמחוניות וטבעוניות הוא בחירה טובה לבעלי הגבלות תזונתיות. עם זאת, הקפידו ליידע את השרתים אם אתם מארחים ארוחת ערב בסגנון מזנון. אתה יכול לעשות זאת על ידי הכללת תיבה בכרטיס הRSVP.

אם אתה יודע שלאורחים שלך יש הגבלות תזונתיות, אתה יכול לבקש מהם לציין אותן כאשר הם נענים. ללא מידע זה, קייטרינג לא יוכל לתכנן ארוחה טובה לכולם. בין אם אתם מתכננים אירוע קטן, חגיגה גדולה או חתונה, הקפידו לבקש מהאורחים שלכם לספק מידע תזונתי בRSVP שלהם. כך, הם לא יצטרכו לזכור את הבקשות המיוחדות שלהם או לזכור לספר לקייטרינג.

תקציב לקייטרינג

תקציב לקייטרינג הוא חלק חשוב בתכנון המסיבה או האירוע שלכם. תצטרך לקבוע כמה תוציא על כל סוג של מזון ושתייה עבור האירוע שלך. זה כולל את פריטי המזון והמשקאות, עלות העבודה והעלות של כל ציוד או כלי קייטרינג. כל העלויות הללו צריכות להיכלל בתקציב הקייטרינג הכולל שלך.

הצעד הראשון ליצירת תקציב עבור עסק הקייטרינג שלך הוא להעריך את תחזית המכירות לשנת 2019 ואת הצינור. בנוסף להערכת הצינור שלך, חיוני גם לשקול את הסימון החזוי עבור השירותים שלך. אמנם תחזית טובה עשויה להתבסס על ניסיון העבר, אבל כדאי לשקול גם את תחזיות המכירות שלך.

היבט חשוב נוסף בתקצוב לקייטרינג הוא קביעת מספר האורחים שיוגשו באירוע שלכם. ברגע שיש לך מושג לגבי מספר המשתתפים, תוכל לחשב את העלויות של כל סוג של פריט מזון ומשקאות. בהתאם לאוכל, העלות של פריטים חמים עשויה להיות יותר מאשר עבור פריטים קרים. כדאי גם לשקול אם צוות המלצרים יידרש להגיש מתאבנים.

מלבד העלויות עבור מזון ומשקאות, חברות קייטרינג עשויות לגבות תשלום נוסף עבור פריטים שאינם מזון, כגון שולחנות חצאית, כלי הגשה וכלי זכוכית. בנוסף, ייתכן שתצטרך לשלם תוספת עבור התקנה וניקיון, שהם גם הוצאות. קייטרינג טוב צריך להיות מוכן לנהל איתך משא ומתן כדי להישאר במסגרת התקציב שלך.

גם סוג האוכל שתבחרו לאירוע שלכם חשוב. קייטרינג טוב צריך להיות מסוגל להתאים לדרישות של כל אורח, כולל אלרגיות למזון. מספר המשתתפים במסיבה יכתיב את עלות התפריט ומספר שירותי הקייטרינג.

.

.

Rate this post
דילוג לתוכן