קייטרינג בנתניה כשר למהדרין בד"ץ העדה החרדית

קייטרינג כשר למהדרין (בד"ץ העדה החרדית ירושלים) שיודע להתאים את עצמו לכל אירוע. בין שמח ובין קצת פחות. אנחנו כאן בשבילכם באירועים הגדולים של החיים, חתנות, בריתות, ברי ובנות מצווה ועוד. פנו אלינו בכדי לקבל תפריט ושירות מקצועי, אמין וכמובן טעים – והכל בכשרות מהודרת של העדה החרדית ירושלים.

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

ללקוחות שרוצים קייטרינג קצת ייחודי, קייטרינג אלדברי הוא הפתרון המושלם. צוות השפים שלנו מציע תפריט יצירתי וטעים, ועושה מעל ומעבר כדי ליצור חוויה קולינרית בלתי נשכחת.

מאירועים קטנים ועד לאירועים גדולים, צוות הקייטרינג המיומן של אלדברי יכול לעצב תפריט מיוחד שיגרה אפילו את בלוטות הטעם של האורחים אניני הטעם שלכם וישאיר אותם עם חשק לעוד. מרענן, מסוגנן ובטוח להרשים, השכרת קייטרינג אלדברי לאירוע הבא שלכם בטוח תהיה להיט!

למה לבחור בנו?

קייטרינג אלדברי הוא הבחירה המובילה לאירוע המיוחד שלך. בין אם מדובר באירוע חתונה או חברה, אנו מביאים למעלה מחמש עשרה שנות ניסיון לכל אירוע שאנו מארחים. הצוות שלנו מכין תפריטים מעולים המותאמים לטעמים ולהעדפות של קהל הלקוחות שלנו. כמו כן, אנו מציעים ללקוחות מגוון אפשרויות חבילה במחירים תחרותיים כדי שלא יחרגו מהתקציבים שלהם. בנוסף, המחויבות שלנו למצוינות כוללת סטנדרט גבוה לבטיחות מזון המבטיח שהארוחות שלנו בטוחות וטעימות. עם קייטרינג אלדברי , אתה יכול להיות בטוח שבאירוע המיוחד שלך יהיה המטבח הטוב ביותר והשירות הטוב ביותר שיש!

gray metal frying pan
person pouring flour on table beside eggs and whisk

שירות מעולה במחירים נוחים

קייטרינג אלדברי מציע שירות מעולה ומחירים נוחים לכל אירוע. ממפגשים משפחתיים אינטימיים ועד מסיבות משרדיות מפוארות, לצוות שלנו יש את הניסיון והמומחיות ליצור אירוע בלתי נשכח. כל אירוע מותאם כדי לענות על הדרישות הייחודיות של כל לקוח, מה שמבטיח שימי הולדת, ימי נישואין וחגיגות חגים יהיו מיוחדים וחסרי לחץ. אנו משתמשים רק במרכיבים איכותיים ביותר, שמקורם בקפידה מספקים מהימנים כדי להבטיח חווית קייטרינג באיכות הגבוהה ביותר לכל המעורבים. צוות שירות הלקוחות היוצא דופן שלנו זמין גם הוא בכל שלב בתהליך התכנון, מוכן לסייע בכל צורך שיתעורר. לאוכל טעים ותמורה ללא תחרות, קייטרינג אלדברי הוא הבחירה הטובה ביותר עבור שירותי קייטרינג מקצועיים.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג בנתניה כשר למהדרין בד"ץ העדה החרדית

כאשר בוחרים קייטרינג, חשוב לדעת מה לחפש. קייטרינג טוב צריך להיות קל לעבוד איתו, לשאול שאלות מתחשבות ולהתייחס אליך כלקוח מוערך. זה עוזר לבנות מערכת יחסים שתאפשר לך לדבר בכנות על הציפיות והרעיונות שלך. מרכיבים טריים חשובים, ואתם רוצים לעבוד עם חברה שמכירה אותם. אם קייטרינג לא מחזיר לשיחות הטלפון שלך או מגיב לאימיילים או להודעות הצ'אט שלך, כנראה שהם לא מתאימים.

שאלות שיש לשאול קייטרינג

כשמדובר בקייטרינג לאירוע שלכם, חשוב למצוא את הספק המתאים. תרצו קייטרינג שמכיר את ההעדפות שלכם. תרצו גם קייטרינג שיש לו צוות הבקיא בבטיחות מזון. זה גם עוזר לבקש פרטים כמו אישורים.

קייטרינג צריך להיות מסוגל להסביר את העלויות הכרוכות בשירותיו. לדוגמה, הם צריכים להיות מסוגלים להציע חבילות תפריט שונות, שעשויות שלא לכלול הגדרות טבלה. חלק מהקייטרינגים אפילו מציעים לערוך את השולחנות, מה שיכול לחסוך לכם זמן. הקפד לשאול אם הם יספקו יין לאורחים שלך.

לקייטרינג צריך להיות צוות שמשתלב עם נושא החתונה שלכם. לא תרצו לשכור קייטרינג שמציע שירות כפפות לבנות לאירוע של עניבה שחורה, אלא צוות קייטרינג לבוש מזדמן לברביקיו בחצר האחורית. אם אתם מתכננים קבלת פנים לחתונה עם כמה מאות אורחים, הקפידו לבחור קייטרינג שיש לו ניסיון עם סוג האורחים שאתם מצפים לו.

קייטרינג צריך להיות בקיא בבטיחות המזון ובטמפרטורה המתאימה לאירוע שלכם. במידת האפשר, צריכה להיות להם מדיניות לסילוק מזון שלא נמכר. כדאי גם לשאול על אישורי הבריאות והבטיחות של החברה, כמו גם על ביטוח החבות שלה. בקש מהם הפניות שכן אלה יכולים לעזור לך למצוא את ההתאמה המתאימה לאירוע שלך.

קייטרינג צריך לדעת על דרישות המים והחשמל של המקום. ללא הצרכים הללו, הם לא יוכלו להכין אוכל כראוי. זה נכון במיוחד עבור מקומות בסביבה גולמית או חיצונית. קייטרינג צריך לדעת אם המקום מסוגל לספק מים לצוות ולספקים שלו. קייטרינג צריך לדעת גם על מגבלות התזונה של המקום ולהציע מגוון רחב של מזון כדי להתאים לצרכים אלה.

ייתכן שתוכל לשלב מתכונים מהמשפחה שלך בתפריט החתונה שלך. חלק מהקייטרינגים ישמחו לעבוד איתך כדי לעצב תפריט בהתאם להעדפותיך, בעוד שאחרים עשויים לבחור להשתמש בתפריט סטנדרטי. יש לדון בהעדפות מזון אתניות גם עם הקייטרינג שלכם, אך חשוב לזכור ששירותי הקייטרינג אינם זהים.

בדיקת הפניות שלהם

כאשר בוחרים קייטרינג, חשוב לבדוק את הפניות שלהם כדי לוודא שיש להם מוניטין טוב. בדיקת הפניות שלהם תיתן לך תחושה של רמת האיכות שאתה יכול לצפות מהם, שכן לקוחות עבר יוכלו לספר לך איך המסיבה שלהם יצאה. ייתכן שתרצה גם לבדוק ביקורות מקוונות כדי לראות מה אנשים אומרים על הקייטרינג.

קייטרינג טוב צריך להיות מבוטח ויש לו חוזים עם מחלקת הבריאות המקומית. זה יוודא שלא תתקלו בבעיות כלשהן בזמן הקייטרינג. הם צריכים להיות גם רישומי היגיינה בריאות ורישיון אלכוהול. לבסוף, קייטרינג טוב יקיים דיונים מפורטים עם הלקוחות שלו כדי להבין את הצרכים והציפיות שלהם. שימוש בעצות אלה יעזור לך לצמצם את הבחירות ולחסוך לך זמן.

השגת הפניות מלקוחות קודמים היא גם דרך מצוינת לצמצם את רשימת הקייטרינג הפוטנציאליים שלך. נסו לקבל לפחות שלוש הפניות מכל קייטרינג פוטנציאלי כדי שתוכלו לאסוף מידע ולשאול שאלות. הפניות יעזרו לכם גם לראות כיצד קייטרינג מתמודד עם ביטולים. יתרה מכך, בדקו האם יש להם מדיניות ביטולים כתובה שתגן עליכם וגם על הקייטרינג.

רישוי

לפני בחירת קייטרינג, כדאי לדעת אילו סוגי רישיונות והיתרים הם דורשים. רישיונות אלה יהיו תלויים במקום בו אתה מתכנן להגיש את האוכל שלך. למנהל עסקים קטנים יש ייעוץ עסקי בחינם שיכול לעזור לך להבין מה אתה צריך. כדאי גם לשקול האם הקייטרינג מבוטח. רישוי יכול להיות טרחה, אבל זה הכרחי אם אתה מתכנן להגיש כמויות גדולות של מזון.

רישוי חשוב מכיוון שהוא מגביל את אחריותך. כמו כן, חשוב לקייטרינג הכשרה לבטיחות מזון וכרטיס מטפל במזון. בנוסף, על הקייטרינג להיות בעל ביטוח מתאים לכיסוי נזקים שנגרמו ממחלות המועברות במזון. הביטוח מכסה בין היתר את רכביהם, המלאי והבניין.

באילינוי, עסקי קייטרינג צריכים להיות בעלי רישיון מתווכים בבשר ועוף, שהונפק על ידי משרד החקלאות של המדינה. הם צריכים גם להיות בעלי רישיון קמעונאי קייטרינג, אשר מונפק על ידי הוועדה לבקרת אלכוהול באילינוי. ובטקסס, עסקי קייטרינג נדרשים לקבל אישור בריאות, אשר מונפק על ידי מחלקת שירותי הבריאות של טקסס.

אתה יכול לבדוק רישומים ציבוריים של קייטרינג על ידי בקשת עותק של הרישיון שלהם. כדאי גם לוודא ששם הקייטרינג שאתם מזמינים הוא לגיטימי. לחלק מהקייטרינגים יש שמות עסקים דומים, מה שעלול לבלבל לקוחות. בנוסף, כדאי לבדוק את מספר זיהוי המעסיק (EIN) של החברה מIRS, שהוא דרישה חוקית להגשת מס וחשבונות ניכוי במקור של ביטוח לאומי. לבסוף, עליך לבדוק אם הקייטרינג מורשה על ידי מחלקת הבריאות והבטיחות של מחוז אן ארונדל.

כשאתם בוחרים קייטרינג, חפשו אחד עם רישיון אלכוהול. זה אולי יקר, אבל זה יכול לעזור לך להגדיל את המכירות. אבל שימו לב שהוצאת רישיון אלכוהול גוזלת זמן, ולכן עדיף להתחיל מוקדם. מדינות מסוימות דורשות גם ממנהל חברת קייטרינג הסמכה בבטיחות מזון, לכן עליך לוודא שהאדם שאתה שוכר הוא מוסמך.

בנוסף לבדיקה אם לקייטרינג יש רישיון, כדאי לבדוק גם את החוזה שלו. אם אתה מוצא שמשהו לא ברור, עליך לפנות לעורך דין. הם יצביעו על כל בעיה שעלולה להתעורר.

מחיר

כאשר בוחרים קייטרינג, המחיר הוא גורם מרכזי שיש לקחת בחשבון. הערכים הסטנדרטיים בתעשייה מצביעים על כך שמנת המזון צריכה להוות כ-30 אחוז מהמחיר הכולל. זה כולל עלויות שירות, דמי שכירות ועלויות נסיעה. חשוב לדעת בדיוק מה התקציב שלכם לפני שפונים לקייטרינג.

חשוב לקחת בחשבון גם את הניסיון והידע של חברת קייטרינג. שאל אם הם עבדו במקום שלך בעבר. הניסיון והידע יעזרו לך להבין את המהמורות וההגבלות הפוטנציאליות שעומדות בפניך. קייטרינג צריך להיות מסוגל להפגין את החוזקות והאתוס שלו ולספק טיעונים משכנעים מדוע הם הבחירה הטובה ביותר עבור האירוע שלכם.

אחד מדגמי התמחור בהם משתמשים קייטרינג הוא תמחור שכבות. מערכת זו מאפשרת ללקוחות לבחור רמת שירות ואוכל בהתאם למספר האורחים שהם מצפים. רובד גבוה יותר כולל בדרך כלל יותר אוכל ושירות, בעוד שכבה נמוכה יותר עשויה לכלול פחות. חשוב גם לשקול כמה אורחים ישתתפו באירוע שלכם, שכן רמה נמוכה יותר עשויה להיות משתלמת יותר עבור מסיבה קטנה.

גורם נוסף שיש לקחת בחשבון הוא מספר הRSVPs. ספקי חתונות רבים יתנו לכם הצעת מחיר המבוססת על מספר הRSVPs שהם מקבלים. אם רק מחצית מהאורחים מגיעים, ייתכן שתצטרך לשלם עבור חשבון שלם. בנוסף, הזמן והמיקום בשנה יכולים להשפיע על העלות. לדוגמה, המחירים גבוהים יותר בצ'רלסטון בעונת האביב והסתיו, אז אולי כדאי לשקול שכאשר בוחרים קייטרינג בצ'רלסטון, תוכלו לחסוך כסף על ידי בחירה באחד שהוא פחות יקר בשלב זה.

עלות הקייטרינג מושפעת גם מכמות האורחים. בדרך כלל, חברת קייטרינג תעריך כמה היא תגבה לאדם. אם האירוע שלכם מזדמן, סביר להניח שהוא יעלה פחות, בעוד שמסיבה רשמית תעלה יותר.

.

.

5/5 - (1 vote)
דילוג לתוכן