קייטרינג בד"ץ העדה החרדית כשר למהדרין בשרי

קייטרינג כשר למהדרין (בד"ץ העדה החרדית ירושלים) שיודע להתאים את עצמו לכל אירוע. בין שמח ובין קצת פחות. אנחנו כאן בשבילכם באירועים הגדולים של החיים, חתנות, בריתות, ברי ובנות מצווה ועוד. פנו אלינו בכדי לקבל תפריט ושירות מקצועי, אמין וכמובן טעים – והכל בכשרות מהודרת של העדה החרדית ירושלים.

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

ללקוחות שרוצים קייטרינג קצת ייחודי, קייטרינג אלדברי הוא הפתרון המושלם. צוות השפים שלנו מציע תפריט יצירתי וטעים, ועושה מעל ומעבר כדי ליצור חוויה קולינרית בלתי נשכחת.

מאירועים קטנים ועד לאירועים גדולים, צוות הקייטרינג המיומן של אלדברי יכול לעצב תפריט מיוחד שיגרה אפילו את בלוטות הטעם של האורחים אניני הטעם שלכם וישאיר אותם עם חשק לעוד. מרענן, מסוגנן ובטוח להרשים, השכרת קייטרינג אלדברי לאירוע הבא שלכם בטוח תהיה להיט!

למה לבחור בנו?

קייטרינג אלדברי הוא הבחירה המובילה לאירוע המיוחד שלך. בין אם מדובר באירוע חתונה או חברה, אנו מביאים למעלה מחמש עשרה שנות ניסיון לכל אירוע שאנו מארחים. הצוות שלנו מכין תפריטים מעולים המותאמים לטעמים ולהעדפות של קהל הלקוחות שלנו. כמו כן, אנו מציעים ללקוחות מגוון אפשרויות חבילה במחירים תחרותיים כדי שלא יחרגו מהתקציבים שלהם. בנוסף, המחויבות שלנו למצוינות כוללת סטנדרט גבוה לבטיחות מזון המבטיח שהארוחות שלנו בטוחות וטעימות. עם קייטרינג אלדברי , אתה יכול להיות בטוח שבאירוע המיוחד שלך יהיה המטבח הטוב ביותר והשירות הטוב ביותר שיש!

gray metal frying pan
person pouring flour on table beside eggs and whisk

שירות מעולה במחירים נוחים

קייטרינג אלדברי מציע שירות מעולה ומחירים נוחים לכל אירוע. ממפגשים משפחתיים אינטימיים ועד מסיבות משרדיות מפוארות, לצוות שלנו יש את הניסיון והמומחיות ליצור אירוע בלתי נשכח. כל אירוע מותאם כדי לענות על הדרישות הייחודיות של כל לקוח, מה שמבטיח שימי הולדת, ימי נישואין וחגיגות חגים יהיו מיוחדים וחסרי לחץ. אנו משתמשים רק במרכיבים איכותיים ביותר, שמקורם בקפידה מספקים מהימנים כדי להבטיח חווית קייטרינג באיכות הגבוהה ביותר לכל המעורבים. צוות שירות הלקוחות היוצא דופן שלנו זמין גם הוא בכל שלב בתהליך התכנון, מוכן לסייע בכל צורך שיתעורר. לאוכל טעים ותמורה ללא תחרות, קייטרינג אלדברי הוא הבחירה הטובה ביותר עבור שירותי קייטרינג מקצועיים.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג בד"ץ העדה החרדית כשר למהדרין בשרי

כאשר שוכרים קייטרינג, חשוב למצוא אחד שקל לעבוד איתו ומציע נגיעה אישית. קייטרינג טוב יקשיב לדרישות שלך, ישאל שאלות מתחשבות ויתייחס אליך כלקוח מוערך. זה יעזור לכם לבנות קרבה ולחלוק רעיונות וציפיות. כמו כן, חשוב למצוא קייטרינג שמחזיר טלפונים מיידית.

בדוק אסמכתאות ובקש המלצות עלינו

בבחירת קייטרינג חשוב לבדוק הפניות. ניתן לבדוק ביקורות באינטרנט או לבקש מידע מלקוחות קודמים על השירות שניתן על ידי הקייטרינג. עם זאת, זכור כי הפניות אינן תמיד אותנטיות ואמינות. חלק מהקייטרינגים עשויים לקנות ביקורות מזויפות כדי לשפר את המוניטין שלהם, אז אתה תמיד צריך לעשות מחקר משלך לפני שכירת קייטרינג.

הפניות מועילות מכיוון שהן יכולות לתת לך תובנה כיצד הקייטרינג מטפל באירועים שונים. אתה יכול לשאול אותם על האסתטיקה של מערך האירוע וסוג כלי השירות שהם משתמשים בהם. אתה יכול גם לשאול על היין המשמש. על ידי קבלת הפניות מלקוחות קודמים, תוכל לקבוע אם שירות הקייטרינג מתאים לאירוע שלך.

אם לקייטרינג אין אסמכתאות, לא כדאי לשכור אותן. עם זאת, אם אינך מוצא, תוכל להתקשר ללקוחות הקודמים של הקייטרינג ולבקש מהם לתת לך משוב על השירות. כדאי לבדוק גם בעמוד הפייסבוק של חברת הקייטרינג ולבדוק אם יש ביקורות אותנטיות. אתה יכול גם להזמין אותם לאירוע שלך כדי לקבל תחושה של השירותים שלהם.

דבר נוסף שחשוב לקחת בחשבון בבחירת קייטרינג הוא הרבגוניות שלהם. רוב הקייטרינגים מציעים פריטי תפריט סטנדרטיים, אך חלקם יתאימו את התפריטים שלהם בהתאם לצרכים שלכם. לדוגמה, אם אתם מתכננים ארוחת ערב רשמית למאות אורחים, אולי תרצו ללכת עם קייטרינג שיש לו צוות שיסייע באירוע. גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון הוא יכולתה של חברת הקייטרינג להתאים לצרכים או נושאים תזונתיים מיוחדים.

הגעה לטעימות

בעת ​​בחירת קייטרינג, חיוני לטעום דוגמאות של מנות שונות. במהלך פגישת הטעימות שלכם, תנו לקייטרינג לדעת מה אתם אוהבים ומה אתם לא אוהבים, ונסו להתפשר. יתרה מכך, חשוב להיות דיפלומטיים ולהישאר רגועים בעת מתן משוב. אם אתה לא מרוצה ממנה, אתה יכול לעבור לספק אחר, אבל וודא שאתה מנומס וקולני לגבי הרגשות שלך.

בבחירת קייטרינג, כדאי לערוך טעימות מזון לפני שחותמים על חוזה. זה יאפשר לכם לראות את איכות האוכל, כמו גם את המצגת. בנוסף, תוכל להעריך את רמת השירות מצוות הקייטרינג.

כאשר טועמים תפריט, נסו להגיע רעבים אך לא מורעבים. במידת האפשר, הביאו נציג של מתכנן החתונות שלכם לטעימות. הם יוכלו לזהות כל בעיה עם האוכל והשירות, ויכולים להציע הצעות לשיפורו. כמו כן, הקפידו לשאול לגבי תקציב הקייטרינג. זה יעזור לך לשמור על התקציב ולהימנע מהוצאות יותר מדי.

לאחר הטעימה נסו לפגוש את השף והצוות שלו. אתה יכול לשאול אותם על הטעמים השונים, סגנונות התיבול, הקישוטים והמצגת. קייטרינג טוב יהיה מוכן להתאים אישית כל פריט בתפריט אם תבקש ממנו. לדוגמה, קייטרינג לפי עונות מציע הפעלות טעימות בהן תוכלו לפגוש את השף ולדון בטעמים ובמצגות של מנות שונות. השף גם יהיה בהישג יד כדי לענות על כל שאלה שיש לכם, כשהוא או היא מדגים כל מנה. אם לא נוח לכם לדבר מול צוות הקייטרינג, תוכלו לרשום הערות לגבי המנות שאהבתם ומה לא.

חשוב לטעום את המאכלים שבהם אתם מעוניינים. קבלת דגימה מכל דבר יכולה לעזור לכם להחליט איזו חברת קייטרינג לשכור. בעוד שחלק מהאנשים מתביישים לבקש לטעום, רוב הקייטרינגים יציעו טעימות חינם. הקפידו לנסות לפחות שלוש טעימות כדי שתוכלו להרגיש מה הם יכולים להציע לכם.

רישיון אלכוהול

במדינת ניו יורק יש מגוון חוקים ותקנות החלים על קייטרינג מורשים, והרישיון של המבקש הוא מקום טוב להתחיל בו. חוקים אלה כוללים דרישות לגיל, אזרחות וניסיון עסקי. רישיון משקאות לא ניתן אוטומטית לאף חברת קייטרינג. אתה יכול לבדוק עם לוח ABC באזור שלך כדי לברר מה התהליך.

אם קייטרינג מתכנן למכור אלכוהול באירוע שלך, תצטרך לבדוק אם יש רישיון אלכוהול. רישיון זה יאפשר להם למכור בירה, יין או משקאות אלכוהוליים אחרים. רישיונות אלו מתקבלים לאחר הליך בקשה ממושך. הרישיון יכול לחול הן על מפעל קמעונאי והן על חברה סיטונאית.

זה יכול לקחת כמה חודשים או שנה כדי לקבל רישיון אלכוהול. ברוב המקרים, זמן הטיפול הוא חמישה עד שישה חודשים. ניתן להאריך זמן זה אם עליך להגיש מסמכים או היתרים נוספים. רישיונות אלכוהול יכולים להיות יקרים. העלות יכולה לנוע בין כמה מאות דולרים למעל 14,000 דולר, תלוי בדרישות המדינה והמקומיות.

אם אתם מארחים בר או מסעדה, חשוב לבדוק רישיון אלכוהול מהקייטרינג. תרצה לוודא שלקייטרינג שלך יש רישיון אלכוהול מרשות האלכוהול של מדינת ניו יורק. רישיונות אלכוהול נדרשים להגשת אלכוהול לצריכה מקומית במסעדות, ברים ובתי מלון. אם אתם עורכים מסיבה פרטית, כדאי שתבדקו גם רישיון אלכוהול.

בדוק אם יש קשר אישי

לפני שכירת קייטרינג, עליך להכיר את הרקע שלו. אם אינך בטוח לגבי לקוחותיו בעבר ובהווה של הקייטרינג, תוכל לבדוק ביקורות מקוונות. למרות שביקורות אלה מועילות, הן לא תמיד אמינות. לדוגמה, לקייטרינג שמתיימר להיות מצוין אולי יש היסטוריה של ריפוד ביקורות של לקוחות כדי להשיג יותר עסקים. מסיבה זו, חשוב להיפגש עם קייטרינג באופן אישי.

וודאו ששירות הקייטרינג ידידותי ונגיש. אם הצוות נראה לא ידידותי וחודרני, זה עשוי להיות דגל אדום. זה סימן שלקייטרינג לא אכפת מהעובדים שלו, וזה עשוי לשקף איך הם מתייחסים ללקוחות שלהם.

מצאו קייטרינג שמתאים לחזון שלכם

בבחירת קייטרינג חפשו חברה בעלת חזון לסוג האירוע שאתם מתכננים. בין אם האירוע הוא מסיבת ארוחת ערב סתמית עם כמה חברים קרובים או אירוע רשמי בן חמש מנות, תרצו למצוא קייטרינג שיוכל להתאים לחזון שלכם לאוכל ושירות. חלק מהקייטרינגים מתמחים בפריטים מסוימים או מגישים פריטי תפריט מסוימים בלבד. אחרים מציעים מגוון אפשרויות ויכולים להתאים את התפריטים שלהם לטעמך.

לאחר שצמצמת את רשימת הקייטרינג הפוטנציאליים, צור איתם קשר והשווה את התמחור שלהם. כדאי לוודא שכל הצעות המחיר מבוססות על פרמטרים דומים, אך זכור שחברות שונות מפרקות את התמחור באופן שונה וייתכן שלא יכללו את אותם פריטים. שאל שאלות וחפש הפניות.

מצגת אוכל היא חלק חשוב בכל חתונה. קייטרינג יצירתי ומוכשר יוכל להדהים את הקהל באמצעות ציפוי האוכל ויצירת עיצובים אטרקטיביים. גם סוג האוכל המוגש חשוב; ארוחות בציפוי עשויות להתאים לחתונה מסורתית, בעוד שבחתונות בסגנון משפחתי עשויות להיות שולחנות מהנים בסגנון משפחתי.

בעת בחירת קייטרינג, הקפד לקחת בחשבון את המוניטין שלהם. אף על פי שאף עסק לא יכול לרצות את כל לקוחותיו, חשוב לבדוק את הביקורות שהשאירו לקוחות קודמים שלהם כדי לאמוד את איכות השירות שלהם. חשוב גם לשאול חברים ובני משפחה על החוויות שלהם עם קייטרינג מסוים.

בסופו של דבר, אתה אמור להיות מסוגל לבחור קייטרינג שמתאים לחזון ולתקציב שלך. תרצה חברה שתענה לבקשות שלך, תעבוד איתך ותציע הצעות ורעיונות על סמך המומחיות שלה. אחרי הכל, אתם רוצים ליצור אירוע בלתי נשכח לאורחים.

.

.

5/5 - (1 vote)
דילוג לתוכן